Halloween

Posted: January 28, 2017 in Robija i ja

​22.10.2016.

Subota popodne. U sobi je tajac, popodnevni odmor je upravo počeo. Mnogi spavaju, a ja to ne želim. Realno, mogao bih i da zaspim ali bi onda večeras bilo čupavo, a to nije kul.  Gledanje u plafon, prevrtanje po krevetu, slušanje hrkanja, prdenja, buncanja…ma užas. Zapravo, nije ni gledanje u plafon, nego gledanje u letvice gornjeg cimerovog kreveta. Malo puta mi se to dogodilo, ali i tih par besanih noći u protekle dve i kusur godine su mi bile sasvim dovoljne. Nego, zbog čega ja uopšte o tome? Zaista? Spavam ko beba, često se ugasim i pre zvaničnog povečerja.

Papira sam se, da budem iskren, dohvatio kako bih se pohvalio da sam danas učestvovao na turniru u stonom tenisu. I to učestvovao za ozbiljno! Znam, nije baš neko podvig, ali bio sam četvrti. U polufinalu me je (jedva)dobio lik koji je na kraju i pobedio. Igrali smo i za treće, ali trt. Sjebo me i tu jedan, na „razliku“. No, nešto se dešavalo. Ukrali smo im prepodne. A, ako u obzir uzmem činjenicu da sam ping – pong zaigrao tek kada sam došao na robiju, meni ovaj plasman dođe nekako drag. Eto. 

Imam ja još jednu novost. Ćutim o tom već dva dana.Viši sud u Zrenjaninu, sud koji me je i poslao ovamo, je usvojio moju molbu za uslovni otpust! Fak jea! Zvuči super, ali očito da sam ja još uvek ovde u prdekani, a ne u toplom domu. A zašto je to tako? Pa zato što se sa tom odlukom suda ne slaže zamenik javnog tužioca. On misli da je za društvo bolje da ja ostanem ovde još malo. Ili još mnogo, ne znam. Uglavnom, car je najavio žalbu višoj instanci –  Apelacionom sudu. A ti Cefe…ćuti i trpi giljaj dalje. 

27.10.2016. 
To što je najavio, to je i uradio. Smatra da je sudska odluka po kojoj sam ja zreo za uslovni otpust pogrešna i preuranjena. Između ostalog i zbog toga što je prodaja marihuane krivično delo upereno „protiv zdravlja ljudi“. Tako da ja i dalje čamim ovde i resocijalizujem se. Juče sam tako postao bolji čovek dok sam u furunu ložio hleb. Da, u vatru ubacivao hleb! Obično mi je zadatak da ložim peć drvima, da bi pekari unutar te peći pekli hleb, ali ovog puta je bilo drugačije. Naložio sam 2016 vekni hleba. To se valjda zove uništavanje dokaza. I to po nalogu pretpostavljenih. Nije se radilo o nekom izopačenom robijaškom hiru niti pakosti. Desilo se to da je neko nešto zajebao u jednoj turi hleba, valjda so nisu stavili u testo, pa je bilo lakše i bolje sve to spaliti, nego progutati knedlu i priznati greh, pa taj hleb dati makar svinjama, ako ne ljudima. Da, napravili su turu bez soli. To je bio problem. Neposoljen hleb je malo „zdudaniji“ od normalnog. Zdudaniji i neslaniji, ali nikako nije za bacanje, a kamoli loženje. Pogotovo ne u vreme u kom na ovoj planeti ljudi umiru od gladi. Majku mu jebem!

Pokušali su, valjda je i to deo procesa resocijalizacije, da me nagovore da hvatam i u kavez ubacim neke od ovih naših domaćih džukaca. Nekako sam eskivirao. No, tom svojojm eskivažom psima pomogao nisam nikako. Prljavi posao je obavio neko drugi, a psi su odvedeni negde… U azil kažu. Voleo bih da mogu da im verujem, ali nešto mi to „azil“ baš i ne zvuči privlačno.

Videćemo šta resocijalizacija donosi sutra. 

E, da, nije baš sve crno! Video me je lik – kolega robijaš, kako igram stoni tenis obuven u potpuno raspadnute patike. Video me, prošao i prokomentarisao nešto tipa „Raspala ti se desna, bla, bla, bla“ . To sam čuo, onako, usput i nastavio s igrom, nisam se previše obazirao na komentar . Par sati kasnije pojavljuje se isti lik i donosi mi iznošeni, ali ipak celu istu patiku poput moje sjebane. Kaže probaj da upariš, meni je riknula leva. Vau! Zahvalio sam mu se i sad imam nešto kao par patika. Doduše, desna je za broj veća, ali podnošljivo je. Ubacio sam u nju dupli uložak tako da je sve kul. Hvala mu!

31.10.2016.

Odlukom apelacionog suda odbačena tužiočeva žalba. Uslovna sloboda na snazi.

Ja odo kući!

Leave a Reply

